Nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Anne Botter - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Anne Botter

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 September 2014 | Nederland, Hoorn

Ik moet er weer aan geloven, teveel mensen willen graag horen hoe het gaat ( Geen idee waarom ) en waar ik ben.

Nou, ik zit lekker op mijn luie reet achter de computer in het herfstachtige Nederland met een kopje Dolce Gusto en vkmag naast waarbenjij.nu

Tevens moest ik nog even mijn vluchtnummers dubbelchecken, mocht je het interessant vinden, ik vlieg zaterdag eerst naar New Delhi, Vervolgens mag ik een paar uur wachten en vlieg ik naar Chandigarh, daar wacht een niet engels sprekende taxi chauffeur op me in een beloofde luxe taxi <- Right ;) om me naar de Himalaya's te brengen.

Vlucht nummers heen:
Adam - Delhi: (KLM) KL 0871
Delhi - Chand: (Jet Airways) 7179

Gelukkig heb ik van Donnald een voorraadje bescherming meegekregen, althans. Ik dacht aan Tasers, Messen, Sataliet telefoons. Helaas dacht Donnald direct aan condooms, 100 stuks. Dus Carcla, kleinkinderen zitten er voorlopig van onze kant nog niet in :)

Ik zal tijdens mijn reis een verslag bijhouden, waarschijnlijk niet dagelijks vanwege de drukte maar ik probeer een momentje te nemen iedere dag. Hoe meer ik blog, hoe makkelijker ik het heb is dan de stelregel.

• 23 September 2014 - 10:31

Marjolein:

Hey,
    leuk weer een verslag.
    Mis je nu al!!!

succes man daar, je kan het!

eerst morgen naar tandarts, hi hi

• 07 Oktober 2014 - 20:46

Carla:

Die Donnald moet ik eens een hartig woordje mee gaan praten...
    Heb de voorraad reeds thuis bij je aangetroffen.........
    Waren afgelopen vrijdag bij Roenna..........
    Van alles en nog wat moest ze regelen....politie...aangifte doen....
    Daarna lekker bij de paardjes geweest.....
    Heerlijk...behalve dat Banjer dacht dat hij wel een hapje van me kon nemen.