Wie zijn wc is dat? - Reisverslag uit Shimla, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Wie zijn wc is dat? - Reisverslag uit Shimla, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Wie zijn wc is dat?

Door: Anne Botter

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Oktober 2014 | India, Shimla

Gisteren hadden we natuurlijk het douche akkefietje, erg vervelend dat Jaqlain mijn douche gebruikt en dan het water allemaal op is. Wat er dan gebeurd heeft me echt pissig gemaakt, mijn douche/toilet is niet rechtstreeks aangesloten op mijn kamer.

Aan het einde van de gang hangt een gordijn, voor dat gordijn is rechts kamer 2, als je door het gordijn gaat heb je links mijn badkamer en rechtdoor mijn kamer. Nou, blijkbaar vind mohammed alle wc's klote en besluit mijn wc altijd te gebruiken. Ik kwam er gisteren pas achter, heb er direct wat van gezegd natuurlijk.

Wanneer hij zegt "Hang dan een bordje op" wordt ik pissig, er hangt een gordijn voor gast... Hoe dan ook, er wordt gauw werk van gemaakt. Er zijn beneden 3 toiletten en aan de andere kant van de gang nog 2, we zijn inmiddels niet zulke goede vrienden meer :)

Maakt ook allemaal niet uit want ik ben geslaagd voor mijn titel Microsoft Certified Solutions Expert. w00t!

Vandaag is het zondag, ik moet toch leren helaas, volgende zondag ook omdat de trainingen zijn verschoven. Maar, het moeilijkste deel zit er even op. Nu 10 dagen volop mailservers studeren plus 2 examens, daarna 3 dagen hyper-v met 2 examens. ( Om dat te redden studeer ik deze weken als ik slim ben maar dubbel op. ) In principe zou Hyper-V 7 dagen duren, we zullen zien.

Het laatste stukje even keihard bikkelen en dan weer terug naar nederland. Oh, vandaag ga ik naar de kapper! Lachen :)


Cheerio!

  • 12 Oktober 2014 - 10:46

    Lammert Botter:

    Anne proficiat we je moeder en ik zijn trots op je, verspil niet te veel energie aan mohammed.de laatste veertien dagen alweer gaat snel man gr.

  • 13 Oktober 2014 - 15:44

    Monique:

    Anne super gefeliciteerd!!!
    Waar is je lef gebleven, normaal gesproken zou je iemand gelijk op zijn kop hebben gepoept!!!!
    Succes met de laatste loodjes.
    liefs je zussie

  • 17 Oktober 2014 - 11:58

    Carla :

    Zijn hier met zijn allen supertrots op je !!!
    Ben benieuwd hoe je examen vandaag gegaan is.......wat het ook wordt...
    jij bent onze TOPPER !!!
    Take care, liefs en dikke kus
    Theo Carla

  • 17 Oktober 2014 - 17:40

    Dave:

    Gefeliciteerd man, er ligt genoeg werk voor je als je terug bent...mag je laten zien wat je hebt geleerd. LOL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Shimla

Shimla, India

Beschrijf jouw zin in een paar reizen.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2014

Een na laatste dag

18 Oktober 2014

Zwaarte

12 Oktober 2014

Wie zijn wc is dat?

09 Oktober 2014

Change of plans

08 Oktober 2014

Tafelgesprekken
Anne

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 41742

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 23 Oktober 2014

Shimla, India

30 Oktober 2010 - 23 November 2010

India - New Delhi

Landen bezocht: