Aaah incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Aaah incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Aaah incredible India

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 November 2010 | India, New Delhi

Geslapen! Ja echt, tot wel 11 uur... Heerlijk gewoon.
Na gisteren nog wat dingen te hebben afgerond in het trainingscentrum hebben ze mijn boeken gewogen. Het zou me 140 euro gaan kosten om ze naar huis te krijgen 15 Kilogram aan boeken! Ik besloot voor de andere optie te gaan en heb ze gedoneerd aan het goede doel. De boeken gaan nu naar kinderen ( jongeren ) die dezelfde training willen doen maar dit simpelweg niet kunnen betalen.
Er is een hele plechtigheid die hier mee gepaard gaat, de directeur van het donatie fonds komt naar het trainingscentrum toe, er is een fotograaf, ik geef dan symbolisch 3 van de zware boeken en zij maken een foto. Er wordt hevig bedankt en ik ontvang wat lekkers voor de donatie. ( Ik heb de boeken digitaal ;) ) Who needs paper nowaday's anyway.
Hierna wel een baaldag gehad trouwens, ik hoor dezelfde avond dat iemand tegen mijn auto aan is gereden,er is 30 euro verdwenen uit mijn kamer, Mijn telefoon is helemaal kapot EN er is geen internet! Vreemd hoe alles altijd tegelijk komt.
Kort opgesomd:
De auto heeft alleen wat bumperschade en wordt opgelost, De 30 euro is terug ik mocht de schoonmakende dief een straf geven. Ik zei tegen Mr, Inraam dat hij dit mocht bedenken, ondertussen heb ik de schoonmaker al de hele dag niet meer gezien. :-) Mijn telefoon is naar het nokia care center gebracht hier in Delhi ( wist je dat als je telefoon in europa kapot gaat hij best hierheen kan komen voor reparatie? ) Alleen kost mijn reparatie maar 30 euro en voor iemand uit nederland zou dit al gauw 120 zijn. Hele telefoon wordt op dit moment opnieuw gebouwd, nieuw scherm, nieuwe frontjes, en een gratis geheugenkaart. Daar krijg je dan ook nog eens een garantiebewijs bij dat 1 jaar geldig is over de hele wereld. Oeh. :D
Vanmiddag ben ik wezen shoppen voor Sibel natuurlijk, heb een cadeautje voor moeders opgepikt en meer daarover zal je niet horen. :-)
Zjef, over je vliegers. Er zijn hier vliegers en er is zelfs een jaarlijks festival waar iedereen een vlieger oplaat om ermee te vechten. Ja serieus. De vlieger heet een Chagg, dit zijn indiase vecht vliegers. Er is een enkel touwtje en ze zijn gemaakt van plastic met 2 simpele stokjes. Het doel is om met je vlieger andere vliegers uit de lucht te halen. Ik heb gezien hoe ze het doen en het zou je verbazen. Ongelofelijk hoe ze die enkele vliegers zou nauwkeurig in kunnen sturen op een andere vlieger.
Goed, vanmiddag heb ik heerlijk gegeten in een vegetarisch restaurant en vanavond gaan we naar een 5 sterren restaurant om te vieren dat ik en Alex onze certificaten binnen hebben.
En nu is het tijd voor koffie, helaas niet de koffie die sibel heeft gestuurd.. Die is nog steeds niet aangekomen :(

Oh! stroomuitval... 2 minuten tot de backup generator. ( ik kijk even naar buiten ) Alles donker :P Geen zorge, dat gebeurd hier om de 5 tot 12 uur. Zojuist sprak ik nog met Mr,Imraam. Hij vond het jammer dat ik wegging, ik wenste hem alvast success met de nieuwe australier die gisteren binnen is gekomen en vroeg hem het pakketje dat voor mij was door te sturen naar nederland als het niet op tijd binnenkomt. No problem sir.

De nieuwe australier:
Deze jongen kan alleen maar klagen, alles wat hij zegt schreeuwt ie, doet of hij hier al jaren is geweest op zijn eerste dag en iedereen mag hem nu al niet :S. Ik negeer hem maar gewoon, vreselijk figuur.

Maargoed, ik ga naar het 5 steren restaurant.

--- 5 uur verder ---
Ik kom net terug van het hotel, heb me helemaal rot gelachen. Voor 1600 roepies ( 25 euro? ) kan je onbeperkt eten en drinken. Na 8 gangen hebben we nog wat wiskey gedronken en geluisterd naar de live muziek. Eenmaal door de beveiliging van het hotel naar buiten stonden er wel 40 auto's te wachten, wij gingen dus niet op de taxi's wachten en regelden een busje.

Dit was serieus het kleinste busje ooit, met 6 mensen gaan we erin zitten en het busje lijkt wel op 2 wielen te rijden. top zwaar. De dikke amerikaan acherin het busje met Alex.. Je had er denk ik bij moeten zijn :p Geniaal.

groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India - New Delhi

Pffff, omschrijving...

India ;)

Recente Reisverslagen:

23 November 2010

Thuis

22 November 2010

Naar huis over een uur!

21 November 2010

Aaah incredible India

18 November 2010

Geslaagd!

17 November 2010

Examen 4
Anne

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 41757

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 23 Oktober 2014

Shimla, India

30 Oktober 2010 - 23 November 2010

India - New Delhi

Landen bezocht: