Thuis - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 November 2010 | India, New Delhi

Pffffrrrffff...

Erg lange reis gehad, weinig slaap. 6 beveiligingschecks, alles uit je zakken, alles uit je tas en weer inpakken.

Had wel heerlijk 3 stoelen voor mezelf in het nieuwe vliegtuig :)

Vanmorgen 6 uur aangekomen op schiphol, Chewie helemaal gek, Sibel nog gekker :P

Nu rusten, heb vreselijk last van jetlag, had eigenlijk 12 uur geleden wakker moeten worden van 8 uur slaap. 1 uurtje in het vliegtuig was alles dat ik kon krijgen door turbulentie. Grrr

Misschien dat ik nog een laatste verslag maak van alles ( als ik weer in NL tijd zit ) :D

Groetjes

• 23 November 2010 - 13:29

Marjolein:

Welkom weer terug!
    heb genoten van je verslagen (je schrijft echt leuk).
    Nu ff genieten van t thuisfront:)

• 23 November 2010 - 14:05

Monique:

Gelukkig dat je weer veilig terug bent, geniet en rust lekker uit.Wat een ervaring hé.
    Bel je van de week nog wel even