Wachten... Wachten... Wachten........ - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Botter - WaarBenJij.nu Wachten... Wachten... Wachten........ - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Wachten... Wachten... Wachten........

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 Oktober 2010 | Nederland, Schiphol

Eigenlijk heb ik helemaal niks te melden, maar omdat je voor internationale vluchten 3 uur van te voren je bagage moet droppen verveel ik me een beetje...
Wat me trouwens voor de eerste keer opvalt aan schiphol is dat je gewoon doodleuk met je handbagage overal door mag lopen... Geen haan die er naar fluit, en dat in deze tijden :p trouwens, dat is tot aan de gate he.. Maar dan nog!!

als je trouwens wilt stoppen met roken kan je dat het beste doen op schiphol, als je die rookhokjes ziet lach je je dood. Glazen kamertjes van 3 bij 3 met daarin naar schatting 20 mensen (je kan niet echt tellen omdat de hele ruimte vol rook staat).

Ik ga eens even een kop koffie halen voor de internationale 3,70

edit: 3 uur later eindelijk check in

Dikke doei!

• 30 Oktober 2010 - 09:12

Monique:

Ha ha, ja in die hokjes ga ik ook altijd nog even een peukie doen, flink inhaleren, en bij de volgende stop zo snel mogelijk de douane door om buiten ergens een peuk te roken.
    Gaaf man allemaal, ik ga zeker je reisverslag volgen, wel een gek idee hoor dat je helemaal in India gaat vertoeven.
    Volgens mij vlieg je nu boven ons huis, ben benieuwd hoe je het vliegen vindt, hopelijk heb je al die tijd wat te doen want de verveling zal misschien wel toeslaan.
    Nou Anne waarschijnlijk lees ik je verslag als je ergens in india bent of ergens onderweg als je een tussenstop moet maken. Kan me niet voorstellen dat je een rechtstreekse vllucht hebt. Maar goed let goed op jezelf en hou je kop erbij.
    Groetjes en liefs je zus monique

• 30 Oktober 2010 - 15:32

Pa:

Heb je nog koffie mee genomen,ha,ha.Lange reis he maar je moet er wat voor over hebben.leuke reaktie van je zus,groeten pa en ma we zien je verslag wel op je site staan.

• 30 Oktober 2010 - 16:27

Sibel:

Heb je je boek al uit? :-) Moet ik al nieuwe toesturen? Haha.

Spreek je snel! X!

• 30 Oktober 2010 - 16:31

Sibel:

Je hebt vertraging!! Hoe kan dat?! Eng! Gewoon 40 minuten!

• 30 Oktober 2010 - 17:15

Wander:

goeie reis groetjes wander

• 30 Oktober 2010 - 23:20

Dave:

Have fun (en leer er ook wat!) en pas op voor de Delhi Belly.

D.