Korte update - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 November 2010 | India, New Delhi

Vandaag even geen uitgebreide blog, ik voel me namelijk niet zo lekker.

Het is bijzonder warm, een trap oplopen kost veel energie en ik heb al sinds vanmorgen hoofdpijn.

Nu hoop ik natuurlijk dat het door alle drukte komt, maar voor de zekerheid loop ik straks even naar de dokter. Nu ik hier zo op bed lig gaat het trouwens alweer stukken beter.

Vandaag hebben we ook niet de meest simpele dingen behandeld tijdens de cursus. Het gaat over ip adressen, supernet en subnetting. Als je eenmaal weet hoe je een subnet moet berekenen is het vrij leuk om te doen trouwens.

Kort uitgelegd: Je veranderd je ip range in binair en dan ga je toveren :D Vandaag hebben we een heel boek behandeld dus mijn hoofd zit wel zo'n beetje vol. Morgen moeten we nog 1 boek alvorens ik weer examen heb. Blokken Blokken Blokken.

Namastee!

  • 06 November 2010 - 20:02

    Marjolein:

    hoop dat je je snel weet beter voelt!

  • 07 November 2010 - 11:36

    Monique:

    He Anne hier je bezorgde zus, veel water drinken,en neem je rust als dat lukt tussen de studie door, dat is het beste wat je kan doen.

    liefs monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India - New Delhi

Pffff, omschrijving...

India ;)

Recente Reisverslagen:

23 November 2010

Thuis

22 November 2010

Naar huis over een uur!

21 November 2010

Aaah incredible India

18 November 2010

Geslaagd!

17 November 2010

Examen 4
Anne

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 41757

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 23 Oktober 2014

Shimla, India

30 Oktober 2010 - 23 November 2010

India - New Delhi

Landen bezocht: