Examen 2 - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Examen 2 - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Examen 2

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 November 2010 | India, New Delhi

Hooooi,
't is weer een paar dagen geleden dat ik hier typpe, komt vooral doordat ik extreem veel in de boeken zit. Elk momentje vrij probeer ik te slapen of even te ontspannen in de gemeenschappelijke ruimte. Dus bij deze een update :)
Het is nu kwart voor 9 in de morgen en ik zit in het trainingscentrum. Alle studenten zijn hier altijd een uur voordat er leraren aankomen. In die tijd probeer je nog wat labs te doen voor wanneer je examens hebt en dergelijke.
De laatste twee dagen heb ik wederom veel meegemaakt, dingen zoals bijvoorbeeld de gangesrivier. Dit is echt het goorste wat je ooit hebt gezien... Ik heb hier foto's van lijken die in het water dobberen, mensen die het water drinken, dode koeie, rottende delen van lichamen. Ik hoef niet te vertellen dat ik deze foto's heb verwijderd van mijn camera nadat ik ze 1 keer terug heb gezien. Je zal ze dus ook niet online vinden. Mocht je echt willen weten hoe smerig het daar is en heb je een HEEL erg sterke maag... dan kan je deze post bekijken:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus bij deze nog een keer. Kijk niet op deze link als je een zwakke maag hebt.

(Hele regel kopieren en plakken in je Adres balk )
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html
Daarnaast zijn er natuurlijk de standaard dingen zoals de chinezen die hun geld hebben weggegeven aan de bedelaars. Needless to say stonden er de volgende morgen wel 30 extra... Daarnaast was er een jongen uit engeland genaamd tony, hij heeft daadwerkelijk een bedelaar mee uit eten genomen en haar nieuwe kleren gekocht voor haar en de baby. Daarnaast gaf hij haar bijna 400 euro. De volgende morgen staat ze doodleuk weer bij hem te bedelen in haar oude kleding, natuurlijk was hij kwaad geworden en wou uitleg.
De uitleg van haar was dat dit simpelweg haar plaats in de maatschappij is, ze weet niet anders en wil niet anders. ( waarom zou je ook als je er vreselijk veel geld mee verdiend ) Ze vertelde ook dat ze niet voor zichzelf bedelen maar voor iemand die hun aanstuurt. De kinderen zijn ook niet arm of ondervoed, de kinderen zijn hun gereedschap. Geef ze vandaag 100.000 euro en ze staan er morgen weer.
Duidelijk dus, niets geven. Maar Mark ( zo heeft DE amerikaan ) blijft geld geven aan ze... Geen idee waarom.
Hoe dan ook, gisteren heb ik mijn tweede examen gehad EN gehaald! 965 van de 1000 punten :D Dus ik ben al aardig op weg. Daarnaast heb ik de laundry service uitgeprobeerd, fantastisch gewoon. Je was ligt binnen 8 uur netjes op je bed.
In mijn vorige post gaf ik aan dat ik me niet zo lekker voelde, intussen ging het weer beter maar sinds vanmorgen ben ik extreem verkouden geworden. Geen zorgen, dat is hier normaal. Verkoudheid kan je wel 4 weken mee blijven kwakkelen dus ik heb maar direct wat medicijnen opgehaald. De medicijnen zijn trouwens allemaal op natuurlijke basis.
Hoe dan ook, ik zei al dat dit een korte post zou zijn... Mijn trainer is er en we gaan studeren :D Ik denk dat ik vanavond nog wel even uitgebreid wat ervaringen zal vertellen.
Groetjes!

  • 09 November 2010 - 05:53

    Gerard:

    Hey Anne,

    Top !!!

    965 van de 1.000 is niet gek maar had ook niet anders verwacht. Hoeveel moet je nog?

    Gr.,

    Gerard.

  • 09 November 2010 - 06:31

    Jasper:

    Hey, je hebt 2x hetzelfde boek op je stapel liggen. Je mist 6425B volume 1 zeker..
    Daar zitten vast je 35 ontbrekende punten in :-D

  • 09 November 2010 - 07:06

    Anne Botter:

    6425B bestaat uit 2 boeken, volume 1 en volume 2 ;) Ik denk dat je het niet goed kan zien omdat de foto's worden verkleind :) De boeken zouden anders te groot worden om in je tas te steken :D

    Gerard, ik moet nog een stuk of 5? Dus ik ben nog wel even zoet :)

  • 09 November 2010 - 08:48

    Marjolein:

    was toch nieuwsgierig naar foto's maar werd niet doorgelinkt?
    Wat enorm veel boeken trouwens!
    Knap hoor van je.
    Houd je taai daar he!
    x Marjolein

  • 09 November 2010 - 11:17

    Donnald :

    uhm Die link is redelijk heftig inderdaad he mijn god

  • 09 November 2010 - 16:12

    Mirjam:

    gefeliciteerd! Netjes hoor.

    Heb ook even op de link gekeken, heb geen sterke maag maar heb er nu geen last van. Zal vanavond wel komen, haha. Is niet erg fris nee.

  • 09 November 2010 - 21:24

    Sibel:

    Hrmpf.. ik was nu toch wel nieuwsgierig naar die fotos, alleen ik kan hem niet openen? IE vind ze te schokkend voor mij ofzo..

    Ik zit in een dip. Je mag nu wel weer naar huis komen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India - New Delhi

Pffff, omschrijving...

India ;)

Recente Reisverslagen:

23 November 2010

Thuis

22 November 2010

Naar huis over een uur!

21 November 2010

Aaah incredible India

18 November 2010

Geslaagd!

17 November 2010

Examen 4
Anne

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 41757

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 23 Oktober 2014

Shimla, India

30 Oktober 2010 - 23 November 2010

India - New Delhi

Landen bezocht: