Examen 3 - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu Examen 3 - Reisverslag uit New Delhi, India van Anne Botter - WaarBenJij.nu

Examen 3

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 November 2010 | India, New Delhi

Pfoeeeeh, 't was me wel een dagje hoor...

De laatste paar dagen ben ik erg ziek geweest, hoge koorts en overgeven etc. Je kent het wel, expres heb ik niks hierover geblogged omdat iedereen zich dan zorgen zou maken. Op het moment gaat het weer helemaal goed gelukkig, de laatste dagen heb ik me ziek moeten voorbereiden op active directory, rms, fs, ca etc. 3 hele dikke pillen van boeken. Er wordt aangeraden om een braindump te lezen voordat je begint, deze braindumps bevatten alle vragen voor het examen van microsoft. Ik heb vanaf het begin al geweigerd deze te gebruiken, het enige wat ik doe is de proeftest 1x doorlopen vlak voor mijn examen om te kijken of ik alles weet. ( Sommige leerlingen onthouden alle vragen, en slagen zo 100% ) ja echt.

Vandaag stap ik naar binnen voor mijn 70-640 examen, start de training, en ja hoor. De braindump die ik had gelezen was volledig anders dan de vragen die ik voor mij kreeg. Alles was anders, geen enkele vraag was hetzelfde zelfs. De test is sinds 2 dagen geupgrade naar 75 vragen en ik heb 2 en een half uur de tijd. Ik benut elke seconde en kijk alles 10x overnieuw na... Ik ga op het moment dat ik op Complete druk er vanuit dat ik zak omdat het zo moeilijk was.

Ik moet 700 punten hebben, en mijn score was... 723 :| Twee vragen meer fout, en ik was gezakt. Mijn kleine zusje ( training opzichter ) komt naar me toe en kijkt me verbaasd aan. Bij afhandeling van het diploma verteld ze me dat ik de eerste in enkele dagen ben die het diploma haalt... Dit vooral omdat mensen lui zijn en alleen de vragen bestuderen, het trainingscentrum waarschuwt hier heftig voor maarja, mensen blijven mensen he.

Ik ga nu lekker uitgebreid lunchen en even wat relaxen. En natuurlijk iedereen waarschuwen dat de braindumps voor sukkels zijn. Oh en pochen dat ik het zonder braindumps haal binnen 3 dagen leren :P haha.

Goed, genoeg opgeschept.

Bottomline,
Alles gaat goed, tis hier heerlijk weer ( het begint lekker fris te worden ) Zondag ga ik naar de lotus tempel en naar wat grote markten met alex en een andere schot. eeehm, dat was het wel even. Ik bespaar je de mooie verhalen voor vandaag :D

  • 12 November 2010 - 08:01

    Marjolein:

    He Anne,
    gelukkig dat je weer beter bent!
    Nog ff volhouden daar he.
    vind het knap van je!
    groetjes

  • 12 November 2010 - 10:36

    Pa:

    mooi om te horen dat je weer beter bent.je hebt zeker nog niet gelezen dat we een ander huis hebben,dus bij deze.mooi plekje voor ma ze kan weer mensen zien ha ha groeten je vader en moeder.

  • 12 November 2010 - 16:39

    Niels:

    pfff uitslover :) maar wel goed dat je tot nu toe gewoon alles hebt gehaald want het zijn niet bepaald dunne boekjes die je hebt.

  • 12 November 2010 - 18:05

    Wander:

    anne ik ben heel erg trots op jou! groetjes wander! je broer uit zwolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India - New Delhi

Pffff, omschrijving...

India ;)

Recente Reisverslagen:

23 November 2010

Thuis

22 November 2010

Naar huis over een uur!

21 November 2010

Aaah incredible India

18 November 2010

Geslaagd!

17 November 2010

Examen 4
Anne

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 41757

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 23 Oktober 2014

Shimla, India

30 Oktober 2010 - 23 November 2010

India - New Delhi

Landen bezocht: